top of page

קלפים טיפוליים למטפלים

מה הם קלפים טיפוליים? איך מטפלים בחרדה אמצעות קלפים טיפוליים? ומהם היתרונות של שיטה זו על פני שיטות אחרות?

טיפולי פסיכותרפיה, פסיכולוגיה ורפואה משלימה מבוססים על מקוריות. מטרת הטיפולים היא להניע את המטופל לפעולה מסוימת, על מנת לשפר את איכות החיים שלו. בין היתר, נקודת המוצא היא שיש צורך בפעילות אקטיבית-תודעתית שתזיז את המטופל מהמקום שבו הוא נמצא ותעביר אותו למקום טוב יותר.

חלק מהטיפולים יכולים לשלב קלפים טיפוליים. הקלפים בטוחים לשימוש, מגדילים את הסיכוי להגיע לתוצאות טובות ובעיקר יוצרים תחושה נעימה ואופרטיבית. עם זאת, חשוב לבחור את הקלפים המתאימים.

הקלפים שיעזרו לך עם מטרות הטיפול

אתר LaTipul מרכז עבורך מגוון קלפים טיפוליים תחת קורת גג אחת. אם חשוב לך שהטיפול יתבצע בצורה ידידותית ובטוחה, הגעת לכתובת הנכונה.

היתרונות של קלפים טיפוליים למטפלים

לעתים כאשר משהו בתהליך הטיפולי תקוע, המטפל צריכך לחשוב מחוץ לקופסא. גם אם המטופל רוצה ומעוניין לשתף פעולה, לא בטוח שהוא נמצא במקום של מסוגלות לעשות את זה. כאן נכנסים לתמונה כלים שונים שבהם המטפלים יכולים להשתמש – מהמפגש הראשון ועד האחרון.

קלפים טיפוליים עוזרים להשיג את מטרות הטיפול כי השימוש בהם אינטואיטיבי לחלוטין. המטפל כמובן ממשיך להנחות את הטיפול ולהציב מטרות ויעדים, אבל הקלפים שוברים את הקרח. באמצעות השימוש בקלפים, ניתן להגדיל את סיכויי ההצלחה של מגוון טיפולים פסיכולוגיים, אימונים וטיפולים שונים מתוך עולם הרפואה המשלימה.

טיפול בחרדה, בדיכאון ובתופעות נוספות

יתרון נוסף של שימוש בקלפים הוא הדינאמיות. אם רוצים לטפל בחרדה למשל, חשוב לגרום למטופל להרגיש בטוח ושהטיפול הוא דינאמי ויש התקדמות. הקלפים עוזרים להשיג את המטרה הזו ותורמים לתוצאות. אבל במקביל לכך, הקלפים הטיפוליים מאפשרים לקדם את הטיפול ולהתמקד בבעיות שונות שיכולות להיות נלוות למשל דיכאון, אינסומניה או בבעיות אחרות שהמטופל סובל מהן. זהו ערך מוסף רב משמעות שמציעים הקלפים - ולכן בוחרים מטפלים רבים להוסיף אותם אל ארגז הכלים שלהם.

הקלפים שהטיפול שלך צריך – כבר כאן

באתר LaTipul מחכים לך קלפים טיפוליים איכותיים בלחיצת כפתור. אם ברצונך להתנסות איתם, כדאי לנצל הטבה בלעדית של 5% הנחה לרוכשים קלפים עם שימוש בקוד קופון cards5. כעת כל שנותר לך לעשות הוא לבחור מבין מגוון קלפים טיפוליים למטפלים ולהגדיל את ארגז הכלים שלך.

77 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page