top of page

איך מטפלים בנשירת שיער?


מה עושים רגע לפני שכל השיער נושר וטסים לטורקיה להשתלה..?

מידי יום אני פוגשת בקליניקה הפרטית שלי ובמחלקת טבע בה אני עובדת שפע לקוחות עם אותה תלונה: נושר לי השיער...הצילו!! מה עושים??



אז ככה קודם קחו נשימה עמוקה….יחד נצא למסע... דבר ראשון יש לאבחן מה הסיבה בגללה יש נשירת שיער?


ישנם מספר סיבות עיקריות לנשירת שיער, הסיבה העיקרית בדרך כלל היא סטרס אך לא רק.

יש עוד סיבות כגון:חוסר איזון הורמונלי,הריון ולידה,טראומה ,חוסרים תזונתיים,אנמיה,תורשה, בלוטת תריס ועוד המון סיבות אבל נתמקד בעיקריות.

מכאן אפשר להבין שאין פתרון קסם אחד לעניין וכמובן לא ממש נכון להגיעה למחלקת טבע ולקנות מוצר מדף של חברה מסוימת שמופיעה בכל הפסקת פרסומות ולחשוב שככה תצמח לנו רעמה..


אז תכלס מה עושים?


אם מצאנו ששורש הבעיה זה סטרס ,נטפל קודם כל בסטרס ע"י מתן ויטמיני בי פורמולה מצויינת של חברת אלטמן בי רסט בשילוב של ביוטין במינון 1000 מג +בי .5

ההסבר הוא שהגוף שלנו נמצא מסיבה כל שהיא בסטרס, הוא בעצם משתמש בכל מאגרי ויטמיני הבי ומשאיר אותם ריקים.. אם לגוף אין ויטמני ביי הוא יוצא מאיזון בלחץ כל הזמן תגובות לא הגיוניות ונשירת שיער לכן בתחילת כל טיפול חייב לכלול פורמולה של ויטמיני ביי.בנוסף חשוב מאוד לעבוד במקביל על הנפש ולא רק על הגוף הפיזי...רק הטיפול המשולב יביא לתוצאה הרצוייה שתישאר לאורך זמן.טיפול שיחות,טיפול מגע ריברסינג( נשימה מעגלית לשחרור טראומות מהתת מודע)מדיטציות וכו.. כל אחד יכול לבחור את השיטה אליה הוא מתחבר ולשחרר את מה שיושב עליו ,אחרת כדור השלג הזה רק גדל וצובר תאוצה ונשירת השיער שהייתה לנו הופכת פתאום לסימפטום של בעיה הרבה יותר גדולה כגון סרטן למשל..

נשירת השיער היא בעצם איתות של הגוף בשפה שלו שמשהו לא בסדר וצריך לצאת לפעולה.


בנוסף לכל זה כמובן יש צורך בבדיקות דם.

יש את בדיקות הדם הרגילות של קופת החולים ויש בדיקות פרטיות של דגימת שיער וצואה ששולחים למעבדות בגרמניה שע"י פענוח שלהם אפשר לגלות המון דברים ולהתאים את הטיפול באופן מדויק יותר. בהתאם לתוצאות נשלים חוסרים תזונתיים,איזון הורמונלי אם מצאנו בעיה הורמונלית...נתאים תזונה נכונה יותר עשירה בויטמיני בי שקדים אגוזים שמנים טובים ושתייה מרובה של מים.


בנוסף לכך, חשוב מאוד להתאים תכשירים לפי סוג השיער והעור שלנו מוצרים טבעיים יותר ללא חומרים כימיים אסלסים פרבניים ושאר חומרים לא מועילים.. שמפו ביוטין מעולה!! כל מוצרי השיער אמורים להכיל בתוכם ביוטין,שמן קיק מסכת קוקוס.

אין צורך לחפוף את השיער יותר מפעמיים בשבוע, מומלץ להימנע ממרכך שמחליש את שורש השערה ולהשתמש במסכה טובה לעניין.לא לשחק יותר מידיי בשיער ולא למתוח אותו עד השמיים..


לסיכום ראינו שיש הרבה סיבות לנשירת שיער והרבה דרכים לטיפול אבל הנקודה החשובה ביותר היא טיפול של גוף נפש ואין קיצורי דרך.

אז אם בא לכם לעשות טיפול שורש אמיתי מוזמנים ליצור קשר לשיחה קצרה בטלפון ומפגש בקליניקה.

את המוצרים שהוזכרו בכתבה ניתן למצוא בחנות האינטרנטית שלנו .


בנוסף אני כאן בשבילכם לכל בעיה רפואית או מועקה שאתם מבקשים לשחרור.אתם בהחלט יותר ממוזמנים ליצור קשר .

אם כל זה לא עזר ניפגש בדיוטי בדרך להשתלת שיער בטורקיה( בצחוק כמובן..)

שלכם שירה.נטורופתית מטפלת גוף נפש





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page