top of page

התקרקעות כמקור ריפוי וחיבור לטבע


התקרקעות היא פעולת החיבור בין הגוף לאדמה.

בעידן המודרני, אנו מוצאים עצמנו מוקפים בסביבה מלאכותית ומתנתקים מהטבע, מה שעשוי לגרום לתופעות שליליות בבריאותנו. 

החיבור לאדמה יכול להיות מאוד מועיל למגוון מצבים:

  1. עייפות כרונית - מסייע בהפחתת העייפות ושיפור רמות האנרגיה.

  2. חרדה ודיכאון - מסייע בהפחתת רמות החרדה והדיכאון ושיפור המצב הרוחני.

  3. הפרעות שינה - מסייע בשיפור איכות השינה ובהפחתת הפרעות שינה.

  4. הפחתת דלקת: מחקרים מראים כי התקרקעות עשויה לסייע בהפחתת דלקות כרוניות בגוף.

  5. יתר לחץ דם - מסייע בהורדת רמות לחץ הדם ושיפור הבריאות הכללית.

  6. הפחתת כאב: מחקרים ראשוניים מראים כי התקרקעות עשויה לשמש ככלי יעיל להפחתת כאב כרוני.


לחוות התקרקעות בצעדים פשוטים:

כבר למעלה מ-20 שנה נחקר תחום ההתקרקעות ומצביע על הקשר הישיר בין בריאות טובה יותר לבין החיבור הפיזי שלנו לאדמה. עם השנים, פותחו מגוון כלים ואמצעים שמסייעים בביצוע התקרקעות גם כאשר אין אפשרות ליצור חיבור ישיר לאדמה. באמצעות כלים ומוצרים אלו, ניתן ליהנות מיתרונות ההתקרקעות לאורך כל היום והלילה, מבלי לשנות את אורח החיים וההתנהלות היומיומית שלנו. אז איך ניתן ליצור התקרקעות בצורה פשוטה?


  • הליכה יחפה בטבע- הליכה ברגליים יחפות על משטחים טבעיים כמו אדמה, דשא, חול, סלעים או אפילו על פני בטון, היא הדרך הטובה ביותר להתקרקע. מומלץ להקדיש חצי שעה ביום לצעוד ברגליים יחפות על פני האדמה או לטבול ולהתקרקע במי ים, אגם או נחל, בנוסף שכיבה על הדשא ברגליים יחפות: עדיף אם הדשא מעט לח ורטוב.

  • עם הטכנולוגיה המתקדמת של היום, נדרשים לעבוד שעות ארוכות מול מחשב, ולפעמים אנו מתבקשים להימנע מקשר ישיר לקרקע לאורך זמן. עם כל המכשולים האלו, חשוב לשמור על קשר טוב עם הקרקע ולפרק מטעני חשמל. באמצעות משטחי התקרקעות מיוחדים, ניתן לשמור על בריאותנו וליצור סביבת עבודה מקרקעת בזמן שאנו עוסקים בעבודה, בלי לשנות את סביבת העבודה היומיומית שלנו. כל מה שנדרש הוא למקם את המשטח התקרקעות מתחת למקלדת ולעכבר.

  • כדי ליהנות משינה טובה ורגיעה עמוקה, מומלץ לבצע התקרקעות במהלך הלילה. כיצד ניתן לעשות זאת? באמצעות מצעים ושקי שינה ייחודיים שפותחו בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת התקרקעות לאורך כל הלילה. פשוט מניחים את המשטח התקרקעות מתחת למצע ולשק השינה, וכך ניתן ליהנות מקשר ישיר עם האדמה.

  • גם בתנאים של קור, גשם או חום קיצוני, אפשר ליהנות מיתרונות ההתקרקעות בלי להיות יחפים. בעידן הטכנולוגיה המתקדמת של היום, ניתן לבצע התקרקעות גם עם נעליים באמצעות נעלי הליכה מיוחדות ואיכותיות מוליכות חשמל ופורקות אותו בחיבור לקרקע, או באמצעות רצועות ייחודיות שנרכסות על כל נעל ומאפשרות הולכה עם מטען חשמלי ופריקתו.

  • ניתן למצוא מוצרים נוספים באתר מוצרי התקרקעות   https://www.wellife.co.il


התקרקעות היא שיטה פשוטה וזמינה לכולם, המספקת דרך יעילה לשיפור הבריאות הכללית, לחיזוק הגוף והנפש ליצירת קשר עמוק יותר עם הטבע.


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page